SeLAmAT DaTAnG

" Hayatilah kehidupan anda, janganlah dibandingkan dengan orang lain. "

Sunday 25 December 2011

Zakar Besar dan Panjang


Korang tahu tak semua lelaki suka jika zakarnya besar dan panjang? Dan boleh dikatakan semua lelaki berasa bahawa zakarnya tidak cukup besar. Walau bagaimanapun, saiz zakar adalah normal jika semasa lembik ianya berukuran antara 4 hingga 12 cm dan jika ia tegang dengan berukuran 7 hingga 18 cm.

Zakar Besar dan Panjang Kesukaan Pasangan

Ada juga yang mempunyai zakar yang panjangnya hingga 35 cm namun itu jarang berlaku. Wanita juga suka jika lelaki berzakar besar, zakar panjang dan panas. Ada satu ilmu di kalangan masyarakat Melayu yang boleh memanjangkan zakar menurut kaedah urutan yang dilakukan oleh pakar dalam bidang itu. Menurut ilmu ini, zakar boleh dipanjangkan mengikut kehendak orang yang empunya zakar (sehingga 1 kaki). eh…korang nak ke zakar sampai 1 kaki? Ngerinyaa……eheheh

Namun begitu mereka yang punyai zakar yang panjang sangat tidaklah akan merasa nikmat ketika jimak kerana tidak semua dari batang zakarnya akan masuk ke dalam faraj. Maka yang eloknya adalah zakar yang sebagaimana saiz yang telah dikurniakan oleh Allah.

Macam-macamlah pula bentuk zakar itu, ada yang tetap besar walau ia lembik dan dipanggil ia sebagai Zakar Jerung dan ada juga yang kecil semasa lembik dan dipanggil Zakar Lintah.

Kedua- dua jenis ini sama saja baiknya kerana yang penting ialah ketika ia tegang. Zakar Lintah itu lebih sihat kerana ia berfungsi dengan cara yang normal dan pembuluhnya tidak menyekat aliran darah. Apabila tegang pula ada zakar yang mendongak ke atas, ada zakar yang tunduk ke bawah, ada yang lurus betul dan ada juga yang bengkok ke kiri atau ke kanan. Yang lurus betul adalah yang paling baik kerana ketegangannya seimbang.

Zakar besar dan panjang sedap?

Bentuk batang zakar dan kepalanya juga berbeza-beza, ada yang batangnya besar di pangkal dan kecil tirus di hujung dan ada pula yang kecil di pangkal dan besar di hujung seperti ular tedung.

Zakar Ular Tedung ini adalah lebih baik. Begitulah keadaan zakar dan bentuk-hentuknya. Apa yang penting ialah bahawa zakar itu boleh menegang. Dengan mengamalkan berbagai posisi jimak, isteri korang akan merasakan seolah-olah zakar korang itu berbagai bentuknya.

So..korang punya macamana? dongak ke atas? dongak ke bawah? atau dongak ke depan? heheheh…semoga korang happy dengan perkongsian tak seberapa ini..Wassalam..

No comments:

Post a Comment