SeLAmAT DaTAnG

" Hayatilah kehidupan anda, janganlah dibandingkan dengan orang lain. "

Monday 12 December 2011

ORANG MUNAFIK JIKA BERSALAH PUN SUKA BERSUMPAH LAKNAT, INILAH CIRI-CIRI ORANG MUNAFIK


Beberapa ucapan Ubai bin Kaab (Abul Munzil) yang kerap disebut-sebutkan ialah:

1. "Selagi kita bersama Rasulullah tujuan kita satu. Tetapi setelah ditinggalkan Rasulullah, tujuan kita bermacam-macam, ada yang ke kiri dan ada yang ke kanan!"

2. "Sesungguhnya makanan manusia itu sendiri, dapat diambil sebagai perumpamaan bagi dunia biar dikatakan enak atau pun tidak, tetapi yang penting menjadi apa kelak ianya?"

Kedua-dua ungkapan Ubai ini menjelaskan kepada kita tentang apa hasil kesudahan sesuatu perlakuan kita setelah ketiadaan Rasulullah SAW.
Adakah kita masih berpegang teguh kepada semua ajaran Islam atau pun kita sudah tersimpang jauh sehingga dunia ini hanya menjadi matlamat hidup kita?
orang munafik sebenarnya sumpah laknat adalah 1 sandiwara bagi mereka,kononnya merekalah islam, orang munafik tidak takut pd allah sebab itu bagi mereka bersumpah adalah 1 permaianan dan bagi masyarakat melihat mereka lah islam yg berani..,dlm perundangan malaysia ini undang islam tidak ada,apa saja sumpah mereka tidak takut atau tidak takut sebarang tindakkan dari jab agama islam di negara ini,sebab kuasa di kuasai oleh sekutu2 mereka umno, semua ini perancangan dari pemimpin umno demi menpertahankan kuasa politik munafik mereka.

Kita dapat melihat bagai mna pemimpin umno berkuasa,tahankan kuasa mereka sanggup bunuh orang2 islam sendiri,sanggup tuduh musuh mereka demi pertahankan kuasa mereka sedangkan mreka tahu kuasa mereka sudah hampir pupus.

Demi Allah pemimpin umno akan tersungkur kerana mereka terlalu banyak melakukan dosa2 besar,merka rakus mereka takabur dgn Allah,kuasa bagi mereka mengatasi segala2nya,kita tunggu dan lihat perancangan umno nanti akan di laknat oleh Allah.

Sumpah laknat oleh saiful ,eskay dan ummi hafida sedang memakan diri mereka sendiri....kita lhat sebijak mna mereka.
pemimpin umno lebih bijak kah atau kuasa Allah lebih berkuasa.

No comments:

Post a Comment