SeLAmAT DaTAnG

" Hayatilah kehidupan anda, janganlah dibandingkan dengan orang lain. "

Saturday 24 December 2011

Info kesihatan - kekuasaan payudara


Bila seseorang lelaki melihat wanita,apa yang selalunya diperhatikan?Memang sudah menjadi kebiasaan mata lelaki pastinya tertarik pada payudara wanita.Apalagi kalau wanita itu memiliki payudara yang besar,montok dan menegang.Rata-rata lelaki pastinya tidak segan-segan mencuri pandang pada keindahan organ wanita yang biasanya membuat lelaki penasaran untuk melihatnya.

Ternyata payudara wanita memiliki tarikan yang tersendiri kepada lelaki.Dan perlu diakui,organ wanita yang satu ini ibarat kuasa yang amat hebat menarik perhatian rata-rata lelaki.


Kebanyakan lelaki begitu tertarik melihat payudara wanita berdasarkan beberapa sebab.Antara sebab-sebab utama adalah seperti berikut ini..

Rasa Aman Dan Tenang
-Lelaki menganggap payudara merupakan bahagian tubuh wanita yang memberi ketenangan bila menatapnya.Ianya seolah-olah mengingatkan lelaki kepada perasaan aman,selamat dan kehangatan serta kedekatan yang dirasakan sewaktu disusui ibu semasa bayi.

Lambang Kesuburan Seseorang Wanita
-Payudara yang indah memberi gambaran tentang kesihatan dan kesuburan seseorang wanita dalam memberikan keturunan dan meneruskan kelangsungan hidup.

Objek Visual Rangsangan Seks
-Jika wanita mampu terangsang dengan menonton filem atau membaca buku yang erotik,lelaki sebenarnya perlukan lebih dari itu untuk membuatkan mereka mencapai kerangsangan.Payudara wanita ibarat imej yang memberikan lelaki visualisasi rangsangan untuk memberikan mereka rasa ghairah dan berahi.

Pusat Keghairahan Wanita
-Bagi lelaki payudara adalah pusat utama untuk menaikkan ghairah wanita selain dari alat kelamin.Merangsang payudara seperti menyentuh,meremas,mengucup atau menggigit halus dianggap cara terbaik untuk memberikan keghairahan,rasa berahi dan kenikmatan kepada wanita.

Anggapan Tabu Terhadap Payudara
-Menonjolkan atau mendedah payudara dianggap sesuatu yang tabu dan moraliti yang kurang baik oleh khalayak masyarakat.Namun inilah yang membuat kebanyakan lelaki gila dan tertarik.Sesuatu yang tertutup dan disembunyikan,membuatkan perasaan ingin tahu atau ingin melihat semakin bertambah.


Demikianlah beberapa sebab yang membuatkan lelaki amat menyukai payudara wanita.Ternyata payudara wanita memiliki kuasa yang hebat membuat rata-rata lelaki sentiasa penasaran untuk melihat dan menatapnya.

No comments:

Post a Comment