SeLAmAT DaTAnG

" Hayatilah kehidupan anda, janganlah dibandingkan dengan orang lain. "

Sunday 25 December 2011

Gadis leging




Pernah tak korang jumpa perempuan yang memakai seluar ketat atau bahasa lain yang selalu digunakan, LEGGING..?? Apa perasaan anda apabila selisih dengan korang..??  Tergiur..??
Pemakaian LEGGING adalah bertentangan dengan konsep aurat wanita Islam..


LEGGING tidak sesuai dipakai di tempat awam kerana:
1) Fabrik yang nipis, lembut atau jarang.
2) Terlalu ketat mengikut alur bentuk kaki dan punggung.

Dunia hampir kiamat.. Dulu, Wanita Kafir saja yang berani berSEKSI di tempat awam, sekarang ini Wanita-wanita Islam yang berpakaian seksi dan ketat pula senang dijumpai di tempat-tempat awam Malaysia, malah di bulan Ramadhan pun mereka tidak malu.. Apa nak dikata.. Baju dan seluar yang tak cukup size di lebih murah, kat pasar malam sehelai RM20 pon boleh dapat dah.
Apa yang sangat memalukan kita ialah golongan Wanita Islam ini menganggap TUDUNG adalah FESYEN bukannya perintah Allah.. Maka, dengan sesuka hati, mereka menggabungkan TUDUNG dan pakaian yang HARAM kerana mahu kelihatan anggun, cantik, seksi dan bergaya.. Seriously aku tak sokong pekaian shawl sekarang ni.. Kebanyakkannya menampakkan dada.
Pemakaian legging di tempat awam dengan sengaja boleh mencetuskan imaginasi seksual dan mengghairahkan nafsu seks lelaki-lelaki awam yang melihat secara lansung atau tidak lansung.. Sebab itulah, pakaian longgar dan labuh bertindak sebagai pelindung maruah.. Pernah dengar wanita islam bertudung labuh kena rogol..?? Tak kan.. Kebanyakkannya yang pakai legging, ketat ni yang kena rogol.



Wanita-wanita ini sering memberi alasan “Kalau tak suka jangan pandang”, tapi kalau dah dihidangkan dan di tayang di hadapan mata, adakah si lelaki tidak akan memandang..?? Mereka sendiri yang menjadikan diri mereka sebagai ‘objek seks’ di tempat awam.. Boleh mengundang dosa untuk dii sendiri dan orang di sekeliling tahu.. Tayang body tuh kat suami dah ler, tak perlu lah sampai kat tempat awam nak tayang betis kecik peha besar awak tuh.





Bayangkan adik ipar, abang ipar dan
jiran lelaki anda melihat bentuk peha
dan punggung ANDA seperti gambar
di atas akibat memakai LEGGING
dan kemudian
mereka terangsang secara seksual..?
Di mana maruah anda...?

No comments:

Post a Comment