SeLAmAT DaTAnG

" Hayatilah kehidupan anda, janganlah dibandingkan dengan orang lain. "

Sunday 18 December 2011

Kes rogol lagi...F**K


Petikan dari Harian Metro 19/12/2011


Tangisan mangsa noda

MELAKA: Seorang pelajar sebuah institusi pengajian tinggi awam (IPTA) ditemui dalam keadaan tidak bermaya dan mengalami pendarahan selepas dipercayai dirogol teman lelakinya di sebuah hotel bajet di bandar raya ini, malam kelmarin. [+]

Paksa anak saudara layan nafsu rakan

KUALA LUMPUR: Pak cik setan. Itu gelaran yang layak diberikan kepada seorang lelaki berusia 40-an yang bukan sahaja sanggup memaksa anak saudaranya untuk melayan nafsu buas rakannya malah lelaki itu sanggup mencabul wanita berusia 26 tahun itu dalam kejadian di Flet Projek Perumahan Rakyat (PPR) Pantai Dalam, kelmarin. [+]

Dagang jiran

KUCHING: Masa depan seorang remaja perempuan punah angkara seorang wanita yang juga bekas rakan sekampungnya apabila dia bukan saja diperdaya, malah turut disuntik dadah dipercayai syabu sebelum dipaksa memuaskan nafsu lima lelaki di dua hotel berasingan di bandar raya ini sejak Rabu lalu. [+]

Em hari ni aku terbaca lagi berita-berita panas macam ni kat akhbar. Memang menarik membaca nya bagi manusia yang tak de pedoman hidup, tapi bagi aku macam sial je..aku jadi heran betul la dengan zaman sekarang tak kira laki @ pempuan.. Perempuan,apasal korang ni bodoh sangat ikut je pujukan nafsu lelaki?? dengan mudah korang ikut laki pergi ke hotel.takkan korang tak tahu niat laki bile dowg ajak pergi hotel?? 1 lagi, apa kejadahnya anak sedara boleh tinggal berduaan dengan pakcik sendiri, mak bapak pergi mana?? dah tau kan laki ni ada nafsu 1 je & akan ada setan di tengah-tengah bila laki pempuan berduaan...

Meluat aku dengar bila kaum hawa ni duk mengadu kes rogol, sedangkan diri sendiri yang tak pandai jaga diri sendiri..if kes kena rogol di tempat umum aku tak marah sangat kaum pempuan ni, tapi kena rogol kat hotel la @ rumah la, macam fuck betul..korang yang terhegeh-hegeh ikut laki pergi kat tempat macam tu watpe?? bodoh..

Yang kaum adam ni pun macam gampang juga. korang apasal sewel sangat merosakkan anak dara orang?? tak pikir ke if adik @ akak @ mak korang sendiri kena rogol, apa korang rasa?? korang tak pikir ke apa yang korang buat pada pempuan lain akan dibalas balik pada adik @ akak @ anak pempuan ko sendiri nanti?? agak-agak la weh...entah-entah bini ko pun pernah kena balun dengan jantan lain.apa ko rasa?? Cam sial la weh...korang jangan lupa, pempuan baik hanya untuk laki baik.

Aku rasa la sekarang ni pempuan pun dah tak kesah tentang dara. sebab tu pempuan makin jalang sekarang ni. bila aku nak kawin nanti, aku nak pastikan bakal bini aku masih suci & dara. if tak,girl u get lost..takkan aku nak kawin dengan pempuan murahan?? so pempuan sekarang patutnya pandai-pandai la jaga diri sendiri.pikir sebelum buat..

Sekian.


No comments:

Post a Comment