SeLAmAT DaTAnG

" Hayatilah kehidupan anda, janganlah dibandingkan dengan orang lain. "

Wednesday 2 November 2011

Sekapur Sirih..

Hari ni dalam akhbar Harian Metro ada memaparkan isu masalah sosial masyarakat yang kian merosakkan..


Pensyarah hati syaitan

Berita ni memaparkan seorang pensyarah yang sepatutnya mendidik para pelajarnya tetapi telah merogol salah seorang pelajarnya. beliau mengugut pelajar tersebut sekiranya beliau tidak dapat memuaskan nafsu syaitannya, pelajar tersebut akan gagal setiap exam semesternya..tanpa kerelaan, pelajar tersebut telah dirogol, dibawa ke rumah penysrah tersebut dan dipukul.ADA KE PATUT???? APA KEJADAHNYA?? LAYAK KE SI SETAN NI DIGELAR PENSYRAH?? DIA XPIKIR KE IF DIA BUAT CMNI, AKAN MEMBURUKKAN NAMA INSTITUT PENGAJIAN?? TAK PIKIR TENTANG ANAK PEMPUAN & BINI DIA KE, IF ADA ORANG BUAT PERKARA SAMA KEPADA MEREKA?? PENSYRAH NI MEMEANG BODOH TERAMAT...MUNGKIN JUGA PELAJAR-PELAJAR PEMPUAN DI IPTA & IPTS MENJADI PEMANGKIN KEPADA KES SEPERTI INI SEBAB PEMAKAIAN SEMASA BELAJAR YANG MENJOLOK MATA..MANA TAK NYA, DATANG KELAS DENGAN PAKAI SKIRT PENDEK, BAJU TANG MENAMPAKKAN LURAH TETEK, PAKAI KETAT-KETAT SAMPAI BENTUK TUBUH TERSEMBUL KELUAR..PATUT KE???? 
senang cite, kedua-dua pihak lelaki dan pempuan menjadi punca kes rogol ni..yang pempuan sila pakai pakaian yang sopan supaya lelaki tidak tewas dengan godaan nafsu. Korang pun tahu kan yang lelaki hanya ada 1nafsu saje...pikir-pikirkan la....





Gambar bogel isteri boros

Berita ni memaparkan seorang isteri yang sanggup menjual gambar bogel beliau dilaman web Facebook untuk mendapatkan wang bagi membayar hutang-hutang nya..perkara ni terkantoi dengan suaminya yang mendapat maklumat berkenaan daripada seoarang rakannya yang pernah membeli gambar isteri kawannya tu..APA KEBODOHNYA PEREPMUAN CMNI....LANGSUNG TAK PIKIR SOAL MARUAH!!! PEREMPUAN ZAMAN SEKARANG MEMANG TERUK  TERUTAMA ISTERI ORANG YANG MAKIN ROSAK...APA DAH JADI DENGAN MANUSIA SEKARANG..













No comments:

Post a Comment