SeLAmAT DaTAnG

" Hayatilah kehidupan anda, janganlah dibandingkan dengan orang lain. "

Thursday 3 November 2011

Futsal Mingguan...

me & gollie botak

Semalam, Team URBA 1&2 yang diberi nama OT FC bermain futsal menentang team Unit Kesihatan CKM di Court Futsal Kuchai Lama. Aku telah di sponser kasut jenama Umbro, sangat selesa memakainya. Kapten kami iaitu Zulfadhly & pihak sponser aku telah memaklumkan pada aku untuk menamatkan kemarau gol yang telah sekian lama aku hadapi ni...isshhhh harap-harap dengan kasut baru aku pakai ni dapatlah aku bermain dengan cemerlang...


Ni lah kasut sponsership aku yang baru... UMBRO
Pada minit awal permainan, aku telah menjaringkan gol pertama permainan....woiiiiiii...seronok gile aku sebab dapat mendiamkan kritikan pihak yang telah mengkritik permainan aku selama kemarau gol ni..Corak permainan kami berterusan dengan baik..dalam match ni selama 1jam, aku telah menjaringkan sebanyak 7gol. kapten aku asyik memarahi aku walaupun aku menjaringkan gol..dia kata " main tu kuat sikit, jangan lembik..". nak wat cmne kapten, ni lah corak permainan aku, sebab tu orang memanggil aku dengan nama timangan 'Nisteroy @ Chicarito" hihihihi


but anyway, walaupun aku berjaya menjaringkan gol sebanyak mungkin, team kami tetap kalah dengan beza jaringan 1gol.. team kami sebenarnya tidak mempunyai penjaga gol yang tetap & konsisten...tu lah masalah utama kami...


apa-apa pun, kami akan tetap terus berusaha memajukan diri kami ni...hihihihi


Lapar la plak hihihi



No comments:

Post a Comment