SeLAmAT DaTAnG

" Hayatilah kehidupan anda, janganlah dibandingkan dengan orang lain. "

Tuesday 8 November 2011

kenapa kereta saya terbakar...


Kejadian berlaku pada bulan March 2011 yang lalu..Bertempat di Serdang pada pukul 10.20mlm..
kejadian terjadi akibat aku melanggar kereta di hadapan semasa aku terlelap sambil drive..
Ni lah padahnya..Dont try this at home..nasib baik aku boleh keluar kereta if tak jadi ayam golek la jawabnya...hahahaha padan muka aku sebab drive crazily...tapi aku sayang sangat dengan kete 1st aku ni...ishhhhhhh....ni pun sebab aku ada cakap nak tukar kereta baru........betul orang tua cakap,kereta ni ada feeling...iktibarnya,jangan drive jika penat atau mengantuk....

keadaan Dalam kereta lepas terbakar
Ni keadaan enjin kereta lepas terbakar
So, lepas je kereta 1st aku ni hangus dijilat api, aku telah beli new kereta...huhuhuhu ni lah kereta baru aku..hajat nak pakai Honda Civic tak tercapai..issshhhh....

new car 

No comments:

Post a Comment