SeLAmAT DaTAnG

" Hayatilah kehidupan anda, janganlah dibandingkan dengan orang lain. "

Saturday 5 November 2011

Balik Kampung...

Alhamdulilah aku selamat sampai rumah ibu ku di taiping pada malam tadi..emm jalan dari KL ke Taiping memang memenatkan walaupun tumpang kereta opismate sebab kami balik pada arah jalan yang sama. Terima kasih aku ucapkan kepada Taufik & isteri..



Hari ni aku stay rumah menikmati suasana rumah & cuaca yang amat best di Taiping..sejukkk...nyaman...hihihi....aku apa lagi, memerap di rumah...Family aku hari ni plak pergi ke Arau untuk survey uitm yang bakal adik aku duduki...

Anda tahu tak ni apa???? cuba teka hihihihi

Apakah ni?? meriam buluh ke??? atau apa???
haaaaa........ nak tahu???











Ni lah dia, Lemang Air Kuning Pak Tam yang popular di Taiping...memang sedap, sampai kena buat tempahan dulu sebelum membelinya..nak temaph kena plak 1hari sebelum..pehhhh memang mengancam la...if nak rasa try la datang sini...tadi aku pergi amik 5 batang lemang ni yang ayah aku dah lama tempah..1 batang berharga RM9..ni pn saiz M je..ada saiz S=RM8, L=RM10, XL=RM11
Pilih la yang manaanda suka hihi
emmm okla, sampi sini je aku nak update..banyak keje nak kena tolong my mum ni...esk raya hihihihi


No comments:

Post a Comment