SeLAmAT DaTAnG

" Hayatilah kehidupan anda, janganlah dibandingkan dengan orang lain. "

Monday 31 October 2011

Jalan-jalan Cari Makan

Minggu ni, tetibe tekak aku merasa nak makan-makan ala western tuh...hi3 apa lagi, temapat yang patut aku tuju adalah di STATION 21 di Bangsar. Salah satu kedai western food yang telah menjadi feveret aku sejak setahun lalu..kihkihkih....kedai ni memula diperkenalkan pada aku oleh seorang kawan aku yang merupakan ceti opis aku hahahahhaa...(if dia bace ni jangan terasa okeh,gurau-gurau je)..mana tak nya, dia bawa aku pergi makan kat Station 21 pas aku kalah betting dengan dia.


Aku rasa penduduk di KL ni kebanyakkan tahu dimana letaknya kedai Station 21 ni. ia bukan lah kedai yang fancy & besar, tapi ia terletak di kawasan food court berhadapan Bangsar Village mall. tapi ia dekendalikan oleh 3orang bekas chef yang pernah berkerja di hotel-hotel ternama di KL ni. pelbagai masakan western yang disediakan pada kadar harga yang memang murah. SEDAP & MURAH. yang menjadi keutamaannya adalah kelazatan sos blackpapernya...pehhhh memang menusik kalbu, bila sos tu melalui tekak korang, perasaan tu akan terasa kekal di tekak berjam-jam lamanya...hihihi tak percaya, try la... 




If ada sesapa nak join aku pergi makan di sana, jom la aku bawakan tapi bayar sendiri la ek hihihi 

No comments:

Post a Comment