SeLAmAT DaTAnG

" Hayatilah kehidupan anda, janganlah dibandingkan dengan orang lain. "

Sunday 30 October 2011

Alami kehidupan yang sihat


Herbalife adalah produk nutrisi sekiranya kita memberikan badan cukup nutrisi setiap hari, badan mampu untuk pulih dan sihat dengan sendirinya dan proses penurunan berat badan berlaku secara semulajadi

Kurangkan berat badan dengan Herbalife Shake dan Tea Mix.
Tujuan utama produk Herbalife:

Mengurangkan pengambilan kalori melalui pengantian makanan, supaya kalori yang
dimakan kurang dari apa yang tubuh mampu bakar tetapi dalam masa yang sama
membekalkan tubuh dengan segala zat makanan yang badan perlukan
supaya tubuh berfungsi dengan baik.
Jika situasi ini berlaku setiap hari, tidak kira umur, jantina atau berat sekarang, anda akan
berjaya mengurangkan berat badan dengan efekfif dan selamat!

Anda perlulah minum air dengan mencukupi bagi memastikan proses penurunan berat badan anda berjalan dengan efektif
Air adalah agen pengankut dan pembersih. Jika air tidak cukup, kalori yang di bakar dan bahan toksin yang harus dikeluarkan dari tubuh tidak dapat di singkirkan
Kepeluan air untuk seseorang adalah berbeza-beza. Setiap 25 kg berat badan anda perlu minum 1 liter air. Jadi jika berat badan anda 75 kg, anda perlu minum 3 liter air.
Walaubagaimanapun, anda disarankan minum lebih dari yang sepatutnya agar penurunan berat badan lebih cepat. Minum iar sepanjang hari cara sedikit-sedikit. Cara ini lebih mudah dan efektif.
Anda akan menerima cara minum air yang efektif dan cara pengurusan berat badan peribadi pengasas yang telah terbukti berkesan apabila anda memesan produk pelangsingan berat badan.


Mengapa ramai yang gagal untuk menguruskan berat badan?

Badan kita memerlukan kesemua keperluan nutrien untuk mendapatkan kesihatan yang baik. untuk itu, kita memerlukan makanan karbohidrat, protin, lemak, serat, vitamin-vitamin utama dan herba dalam kuantiti yang seimbang.

Inilah yang kadang kala kita gagal untuk mendapatkannya dan jika berjaya, kalori pengambilan makanan kita akan meningkat lebih daripada 4000kcal sehari! Jadi jika tak cukup nutrien, kata akan letih lesu, cepat lapar dan makan berulangkali. kalau dapatkan cukup nutrien daripada makanan biasa, kita akan makan dengan banyak dan hasil dari kedua-dua solusi ini, badan akan bertambah gemuk!!

Ramai yang cuba berdiet tapi gagal. Ada yang mengawal kuantiti pengambilan makanan, ambil pil pengurusan berat secara kimia, makan makan rendah kalori sahaja seperti sayur dan buah semata-mata, bersukan dan sebagainya tetapi masih gagal

Cara yang paling baik adalah dengan makan makanan berkualiti dengan jumlah yang sepatutunya ditambah dengan senaman yang konsisten. Tetapi malangnya tidak semua yang berdiet mampu lakukannya.

Sekiranya anda :

mengambil makanan dalam kuantiti yang sedikit : anda akan cepat lapar, letih lesu, badan menjadi kecut kerana kekurangan air dan mengalami pengecutan otot bukannnya kehilangan lemak

ambil pil pengurusan berat badan : zat yang diperlukan oleh badan akan disingkirkan oleh bahan kimia yang terdapat dalam pil, akibatnya badan akan kekurangan zat. Jisim otot akan mengecut akibat kekurangan zat, tetapi lemak degil akan tetap. Apibila pengguna berhenti makan pil, berat badan akan naik semula.

Makan makanan rendah kalori sahaja tetapi kurang nutrien: akan menyebabkan badan kurang tenaga untuk membakar lebihan kalori dalam badan. Bila balik kepada tabiat makan lama badan akan naik berganda-ganda (yo-yo).


Macamana nak dapatkan produk dengan lebih murah?

Mesti daftar sebagai ahli untuk dapatkan diskaun. Mengikut peraturan, harga diskaun hanya dapat diberikan kepada sesiapa yang dah mendaftar sebagai ahli sahaja. Berapa banyak diskaun dan harga selepas diskaun? Ni hanya boleh diberitahu melalui email sahaja. So, sesiapa yang nak tau boleh email/SMS saya.

No comments:

Post a Comment